duminică, 1 martie 2009

Cele mai murdare hoteluri din lume

Declar praful si atmosfera gri din Bucuresti raspunzatoare pentru urmatorul post. Cred ca ele mi-au scos in evidenta o lista de la http://www.tripadvisor.com./
Astfel, acolo am gasit un top al celor mai murdare hoteluri din lume, realizat in functie de voturile turistilor. Clasamentul este impartit pe mai multe zone (Asia, Statele Unite si cateva tari din Europa). Am selectat cateva dintre cele mai elocvente pareri ale turistilor pentru "castigatorii" fiecarei categorii.
Hotel Carter, New York

“Minunat cand esti falit, dar m-am ales cu o infectie la ochi din cauza pernelor”

Pret mediu pe camera – 122 de dolari

Hotel Cromwell Crown, Marea Britanie (Londra)

„Nu voi uita niciodata salteaua ponosita si portocalie pe care am dormit”

Pret mediu pe camera – 50 de lire

Hotel Playmar – Spania (S’illot)

„Poarta iadului”

Hotel Rinza – Italia (Roma)

„Nu mergeti niciodata acolo. Niciodata!”
http://www.youtube.com/watch?v=J0iumOIFjlQ

Pret mediu pe camera – 316 dolari

Centaur Hotel – India (aeroport New Dehli)

„Dormiti imbracati”

Hotel Modern – Germania (Munchen)

„Seamana cu un hotel din filmele cu criminali”

Pret mediu pe camera – 112 euro

Hotel Merryl – Franta (Paris)

„Nu mi-as lasa nici macar cainele sa innopteze aici”

Pret mediu pe camera – 78 de euro

First Hotel – Tailanda (Bangkok)

„Cel mai ingrozitor hotel din istoria lumii”

Pret mediu pe camera – 60 de dolari

Pentru final am pastrat cateva fotografii care sustin parerile turistilor. In ordine, castigatorii la sectiunile Statele Unite, Spania si Marea Britanie...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45