miercuri, 24 februarie 2010

Vis de vacanta: Parcul Keukenhof din Amsterdam

Este deschis numai trei luni pe an, din martie pana in mai, dar suficient cat sa asisti la unul dintre cele mai frumoase spectacole din lume – lalelele inflorite. Din parcul Keukenhof am vazut numai fotografii, dar imi vine sa ma urc in avion si sa plec la Amsterdam pentru a le vedea pe viu. In fiecare an isi aleg o tema – in 2010 este Rusia- si imi imaginez numai cat de colorat va fi totul. Cum o fi sa stai la cafea si sa vezi asta?


























Mai multe detalii aici
http://www.keukenhof.nl/#

Un comentariu:

  1. E super frumos la Keukenhof... am fost acum cativa ani la Keukenhof impreuna cu o Ziua Reginei in Amsterdam :) Recomand vizita, e un parc exceptional. Nu cred ca e deschis 3 luni, eu stiu ca e deschis doar vreo 2 (mijlocul lui martie, mijlocul lui mai), dar probabil s-a mai schimbat sezonul.
    http://imperatortravel.blogspot.com/2009/11/de-1-mai-la-amsterdam.html

    RăspundețiȘtergere

 
concurs paralela45