joi, 25 februarie 2010

Tips: Rezervati pe net!

De obicei evit agentiile de turism atunci cand vine vorba de rezervari. Am incercat de cateva ori, dar pentru ca ofertele lor erau mult mai scumpe decat ceea ce gaseam pe net (uneori la calitate si mai proasta), am preferat intotdeauna varianta rezervarilor individuale. Uneori nu am avut de ales, cum a fost cazul unui Revelion la Solden cand pur si simplu nu gaseam nimic pe cont propriu. Iar pretul pe care mi l-au dat cei de la agentie a fost de 50 de euro de persoana, in conditiile in care pretul pe site-ul pensiunii era 35 de euro in aceeasi perioada.
Ei sustin ca ai mult mai multa siguranta daca rezervi prin ei, dar nici asta nu este intotdeauna valabil. Am rezervat la Rovinj un apartament printr-o agentie locala, iar cand am ajuns acolo reprezentantul agentiei mi-a spus ca proprietara a dat apartamentul si nu a avut cum sa controleze asta. Din fericire totul s-a terminat cu bine, ne-a dat alta varianta, dar nu la fel de buna precum cea pe care o rezervasem. Si oricum, nu era ceea ce voiam noi.
Ieri mi-am zis sa le mai dau o sansa, poate acum cu criza sa se fi schimbat ceva. Aveam nevoie de un bilet de avion la Tarom si pentru ca pe site nu mai exista posibilitatea sa rezervi un bilet pe care sa il platesti ulterior la agentie, singura modalitate de plata fiind cardul, mi-am zis sa incerc din nou la o agentie de turism.
Doamna, foarte draguta de altfel, mi-a dat pretul de 225 de euro explicandu-mi ca pe site-ul Tarom il gasesc la 200 de euro si ca orice agentie percepe un comision de 25 de euro. De ce?! In conditiile in care ei au deja procent de la linia aeriana pentru ca rezervarea se face prin ei? Si nu este deloc mic, chiar poate depasi 20% din valoarea biletului! Pentru ce sa platesc 25 de euro in plus, pentru ca ma scuteste de 2 minute, cat ar dura sa imi fac rezervarea pe net?
Normal, m-am dus si am depus banii pe card si mi-a facut singura rezervarea.
Asta in conditiile in care agentiile de turism se vaita prin ziare ca le-a scazut numarul de turisti. Poate ar fi o varianta sa mai renunte la marjele mari de profit si sa vina cu preturi corecte?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45