luni, 22 februarie 2010

Asteptand-o pe Dita

In ianuarie peste tot in Ischgl erau afise care anuntau show-ul Dita von Teese din discoteca Pascha. Auzisem de ea, doar a fost prietena lui Marlyn Manson, si stiam ca face show de striptease diferit (ceva cu un pahar de martini). Asa ca m-am gandit ca poate fi o experienta participarea la show. Norocul nostru a fost ca ne-am oprit inainte de show in holul hotelului Madlein (de care apartine discoteca) unde era si Dita, care sustinea o conferinta de presa. Arata incredibil, exact ca in poze, are un ten superb si era perfect aranjata. Nu am putut sa nu remarc pantofii Louboutin cu toc si platforma (pe care nu i-am prins in poza). Normal aparatul meu era acasa si l-am imprumutat pe al unei prietene, dar nu prea m-am priceput la imortalizari paparazzi. Ne-am mutat apoi in discoteca unde am asteptat show-ul pana la 2:30, cand oboseala de dupa schi ne-a doborat. Nici urma de Dita...
Pr-ul clubului a anuntat apoi ca starleta a fost prezenta (probabil in zona VIP undeva), dar m-am tot intrebat ce s-a intamplat din moment ce statiunea era plina de afise care anuntau show-ul? S-o fi spart paharul de martini?


Mai jos si un filmulet cu show-ul burlesc al Ditei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45