marți, 13 octombrie 2009

Tips: Schi pe ghetari in Austria

Amatorii de schi pe ghetarii din Austria au la dispozitie incepand din acest sezon un card valabil pentru toti cei cinci ghetari din Tirol. Cardul costa 308 euro si este valabil in oricare 10 zile pe parcursul anului pe ghetarii Kaunertal, Pitztal, Stubai, Hintertux si in zona Solden. Zilele de schi nu trebuie sa fie consecutive.
Mai jos gasiti o galerie foto ca sa stiti ce va asteapta...

Solden

copyright Bergbahnen Sölden


Ghetarul Hintertuxer

copyright Hintertuxer Gletscher

Ghetarul Kaunertaler

copyright Kaunertaler Gletscherbahnen GmbH



Ghetarul Pitztaler

copyright Pitztaler Gletscherbahn


Ghetarul Stubaier

copyright Stubaier Gletscher

2 comentarii:

  1. Am fost recent in Austria si mi-a placut foarte mult. Totul este organizat, curat si pus la punct. Totusi o vacanta intr-o tara latina ma atrage ma mult din cauza ca este mai vesela si plina de energie. Am scris si un articol detaliat despre experienta mea in Austria (cazare, preturi, obiective, atmosferta, etc):
    http://roxandrei.ro/calatorii/vacanta-in-austria/
    Voi reveni in acesta tara in vacanta de iarna pentru schi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, si mie imi place foarte mult Austria din aceleasi motive. Foarte dragut si articolul :)
    Unde vrei sa mergi la schi?

    RăspundețiȘtergere

 
concurs paralela45