luni, 12 octombrie 2009

Vacanta: Hotelurile din tur

Hotelurile din tur

Pentru pregatirea turului am calatorit pe internet vreo doua luni, iar alegerea hotelurilor a fost destul de dificila. Bugetul maxim pe noapte a fost de 100 de euro, dar m-am chinuit sa fac chiar si mai multe economii. Asa ca am ajuns la urmatoarea lista:

Best Western Delphi Hotel din Amsterdam






Pe site-ul www.booking.com am reusit sa gasesc o oferta foarte buna pentru Amsterdam – 90 de euro camera dubla pe noapte cu micul dejun inclus. Hotelul, care are patru stele, se afla intr-o zona linistita a Amsterdam-ului, departe de haosul din cartierul rosu. In zece minute ajungi pe jos in Cartierul Muzeelor, iar hotelul este aproape de Vondel Park, cel mai mare parc al orasului. Mi-a placut foarte mult, are aspect de hotel boutique, interiorul fiind decorat cu tot felul de elemente care iti atrag atentia. Camera a fost neasteptat de mare pentru Amsterdam (care este renumit pentru camerele mici si insalubre), totul era foarte curat, iar baia avea cada. Daca mergeti acolo, cereti la receptie sa nu va dea o camera la parter, pentru ca se aude orice miscare pe strada. Nu este foarte deranjant, pentru ca dupa cum spuneam, zona este linistita, dar pentru ca totul sa fie perfect..
Micul dejun era stil bufet, cu clasicele mezeluri, unt, fructe, gem, oua fierte. Nimic impresionant, dar suficient cat sa mananci bine. Mi-a placut la nebunie hotelul si am fost foarte fericita ca am nimerit intr-o astfel de zona.
Pentru ca eram prea obosita, nu am reusit sa fac poze cu hotelul, asa ca le-am descarcat de pe Trip Advisor, dar va asigur ca totul arata ca in foto.

Renaissance Bruxelles

Hotelul de patru stele face parte din grupul Marriott si se afla exact langa Comisia Europeana. In cinci minute de mers pe jos ajungeai la Palatul Regal si la un minut se afla Piata Luxemburg, un loc cu multe terase unde se intalnesc tinerii la o cafea. Hotelul l-am rezervat de pe site-ul www.marriott.com si a fost o super oferta – 70 de euro camera dubla cu mic dejun si parcare incluse. Camera era imensa, cu pat dublu inalt, un hol in care puteai sa joci fotbal si facilitati pentru ceai si cafea in camera. Micul dejun este printre cele mai bogate pe care le-am vazut, aveai orice de la omleta, carnati, mezeluri pana la gauffre sau croissante.
Un lucru trebuie sa luati in calcul, hotelul blocheaza pe cardul de credit o garantie de 50 de euro pentru fiecare noapte petrecuta si dureaza cateva zile bune pana cand banca va deblocheaza banii. Noi nu am stiut acest aspect si ne-a cam stresat un pic problema. Dar ma gandesc ca le puteti cere la receptie sa nu faca acest lucru.
Pozele sunt facute de mine


Pension Sarstein

Pensiunea este cel mai frumos loc din Hallstatt, se afla exact pe malul lacului, iar panorama de dimineata nu se poate compara cu nimic. Este in topul Trip Advisor la pensiuni si am rezervat direct la proprietari, pe site-ul pensiunii. Camerele sunt mari, stil tipic austriac, totul din lemn. Micul dejun este ok nu este tip bufet, proprietarul pensiunii iti aduce la masa un ou fiert, unt si mai multe feluri de gem. Am platit 65 de euro pe noapte cu micul dejun inclus. Si aici, tot eu am facut pozele.




Cazare Rovinj

In Croatia este poveste lunga cu cazare. Pe scurt, sunt foarte putine hoteluri, si avand in vedere oferta limitata, preturile sunt pe masura. Cei mai multi turisti se cazeaza la vile sau in apartamente private. Cautand pe internet, am gasit site-ul unei agentii locale (Mediteraneo), iar Sasa, managerul a fost foarte ok, mi-a trimis vreo cinci optiuni si am ales un apartament care parea foarte dragut. Am tinut permanent legatura cu el pe mail, iar cand am ajuns acolo ne-a anuntat ca are o mica problema – proprietara inchiriase apartamentul. Sasa a fost ok, ne-a gasit repede altceva, la acelasi pret (56 de euro doua persoane), numai ca era intr-o vila, unde urma sa locuim si cu altii. Bine, apartamentul avea intrare separata si era foarte curat, dar nu era ce rezervasem noi. V-am spus ca sa fiti preveniti. Nu imi dau seama daca chiar a fost o incurcatura sau ne-a pacalit, dar pana la urma a fost ok. Insa legat de cazare a fost singura dezamagire. Vedeti, de aia nu imi plac mie agentiile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45