marți, 8 decembrie 2009

Hotel: Sheraton, Stockholm


In octombrie am petrecut doua nopti la hotelul Sheraton din Stockholm, un loc potrivit atat pentru turistii obisnuiti cat si pentru cei care sunt in oras cu afaceri. Hotelul se afla chiar in fata primariei si la cinci minute de mers pe jos de centrul vechi. Este cumva la granita dintre orasul vechi si cel nou. Asta vedeam de pe geam




Si asa arata camera





Suedezii, ca de altfel toti nordicii au o pasiune pentru designul interior, ceea ce am remarcat si in accesoriile din camera sau din hol





Hotelul este foarte confortabil, pat imens cu meniu bogat de perne


Nu va uitati papucii acasa pentru ca in camere nu sunt papuci si pe jos este parchet, mi-a placut insa ca aveau fier si masa de calcat, astfel incat hainele sa nu fie afectate de drumul lung.

Micul dejun (nu am poze din pacate) este printre cele mai bune pe care le-am incercat in hoteluri, nu neaparat ca varietate de produse, ci ca si calitate. Nu simti ca este mancare de hotel. Si cafeaua este tare…
Daca vreti sa aflati mai multe intrati pe http://www.sheratonstockholm.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45