luni, 2 noiembrie 2009

Hotel: Michelberger din Berlin

Est sau vest – asta a fost prima intrebare care mi-a trecut prin cap atunci cand a fost vorba de o vacanta la Berlin. Imi doream ceva tipic occidental, fara urme de comunism, cu alte cuvinte fugeam de Berlinul de Est. Dar noroc ca am ascultat o prietena si am mers totusi in partea de est, pentru ca acolo Berlinul traieste cu adevarat, iar la ei urmele de comunism nu se compara cu ceea ce stim noi.
Asa ca daca va intereseaza tocmai am aflat ca s-a deschis un nou hotel in cartierul Mitte, inima artistica si de arta urbana a Berlinului – hotelul Michelberger.

Aflat langa podul Oberbaum si raul Spree, hotelul de 119 camere si-a propus sa atraga tinerii cosmopoliti, pasionati de calatorii care pun pret pe confort dar au mare grija la buget. Pretul unei camere incepe de la 59 de euro. Site-ul de rezervari nu este inca pus la punct, dar daca va surade hotelul le puteti trimite un mail, pe care il gasiti la adresa http://www.michelbergerhotel.com/


Citeam pe Trip Advisor despre experientele turistilor si multi spuneau ca e ca si cum ai sta in casa unui prieten. Hotelul este decorat de designeri din Germania (Anja Knauer sau Sibylle Oellerich) care si-a folosit creativitatea pentru a dezvolta un hotel design dar cu buget redus. De exemplu, multe dintre obiectele din camere sunt achizitionate de la targurile de vechituri si reconditionate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45