vineri, 22 mai 2009

Tips: Spa in Alpi


Iarna trecuta am plecat foarte dezamagita de la schi pentru ca nu am reusit sa merg si la Aqua Dome, complexul spa care este considerat cel mai mare din Tirol. Ne programasem sa ajungem pe 1 ianuarie, dar se pare ca toti schiorii din zona aveau aceleasi planuri, astfel incat cozile de la intrare ne-au descurajat. Asa ca am fost foarte fericita cand am aflat ca voi merge din nou la Solden in aprilie.
Am ajuns la intrare pe la 6 dupa amiaza, am vizitat si hotelul de patru stele din cadrul complexului (foarte frumoase camere, in acelasi stil austriac, foarte mari si cu ferestre imense cu vedere la munte), am luat si cina la restaurantul din interior, astfel incat am avut la dispozitie cam o ora jumatate pentru relaxare in apa. Apropo de hotel, fiecare camera avea balcon cu vedere la o pajiste minunata si verde, iar pe fundal tronau Alpii..
Mi-a placut si mamutul imens imbracat in iarba de la intrare. „Formalitatile” sunt foarte simple – la receptie primesti o punga cu halat de baie, prosop si papuci de unica folosinta, precum si o curea cu un cip. Cipul deschide si inchide usa de la vestiar, il folosesti si pentru a plati la restaurant sau pentru serviciile spa. Iar la final tot cu cipul platesti. Vestiarele sunt foarte mari, comune, dar exista un fel de garderoba unde te poti schimba in private.
Pentru ca nu sunt un mare fan al saunei am inceput cu piscina. Accesul in piscina se face in interior si tot prin piscina iesi si afara in bazinele cu apa incalzite. Exista un loc foarte dragut, unde te poti lasa pur si simplu in voia curentilor de apa. Dupa cum se vede si in fotografii, sunt mai multe bazine si partea cea mai neplacuta, pentru o friguroasa ca mine, este ca trebuie sa iesi in frig pentru a putea intra in bazin. E adevarat, totul dureaza cateva secunde, dar e suficient. Un singur bazin are apa mai rece (acolo nu era nimeni) restul sunt calde. Apa nu este adanca, asa ca cei care nu stiu sa inoate nu trebuie sa isi faca probleme. Dupa cum spuneam am intrat destul de tarziu in bazin, pe la ora 9:30, astfel incat am observat multe cupluri de indragostiti inspirati de romantismul momentului. O prietena mi-a spus ca erau mai mult decat inspirati, dar nu am vazut nimic cu ochii mei...
La final ne-am hotarat sa incercam si sauna, exista peste zece tipuri, dar ne-a descurajat multimea mixta de nudisti (austriecii si in general vesticii nu sunt deloc pudici cand vine vorba de spa-uri) asa ca am facut cale intoarsa. (Spre comparatie am fost recent la un spa in Romania unde costumul de baie era trecut clar in regulament.) Vestiarele sunt dotate cu dusuri si uscatoare de par asa ca nu aveti nevoie de nimic altceva. Mai multe detalii gasiti pe site-ul http://www.aqua-dome.at/
Iar la final cu ajutorul cipului de la mana platesti totul…










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
concurs paralela45